Láttam, olvastam...

Napi egy-egy hír, ahogy én látom. A hír témaja bármi lehet, politika, tudomány, közélet, bulvár.

Hozzászólások

  • Till S. Seemann: Egyre nagyobb pénzügyi bukta ez a metró...:S (2008.03.18. 13:03) Metró? Mennyiért?

Magyarország pillanatnyi időjárása



Forrás: www.idokep.hu

Mások látták, mások olvasták

Az igazmondás bajnoka III

2008.04.09. 20:43 Láttam - olvastam

Gyurcsány Ferenc nem mond le, mert félti az országot a Fidesztől. Az egészségügybe új módon csempészné be a magántőkét: a tb a magánrendeléseket is finanszírozná, így a rendelők és nem a pénztárak versenyeznének. Azt mondta, hogy Kóka János és Horn Gábor vetette fel elsőként Horváth Ágnes kirúgását, ugyanakkor nem szeretne bozótharcot az SZDSZ ellen. A miniszterelnök bizalma töretlen Lendvai Ildikóban és Kiss Péterben. A Motim olcsóbb áramáról pedig azt mondta, hogy neki ahhoz semmi köze.

(index.hu)

A teljes interjú az Indexen

 

Nem értem ezt az embert. Egyre zavarosabb számomra. eddig se hatott rám a sok mellébeszélése. Szónoklatai csak szavak voltak, mögöttük semmi lényeges. Ezek szerint mindenki, aki szónolni tud, lehetne miniszterelnök.

Ebben a posztban az Index által kiemelt pár mondatról írnék.



Ferenc azt mondja félti az országot. Én is féltem, de Tőle. Pár éve már Ő vezeti az országot. De hova? Még ha rossz állapotban vette is át az országot, ahogy állítja, akkor is elég kell legyen ez az idő, amióta hatalmon van, hogy elinduljon az ország kifelé a gödörből. Lehet magyarázkodni, de semmi értelme. Már látszania kellene valaminek a fejlődésből. De nem látszik. Romló közhangulat, megtört bizalom, káosz.

 

Az egészségügy újabb magántőkésítése balga ötlet. A magánrendelők azért alakultak, mert az orvos pluszjövedelmet szeretett volna. Ha jó orvos volt, volt betege, aki valószínű a jómódúak közül kerültek ki. Ha ez a rendszer még több támogatást kap, akkor ezzel a gazdagabb rétegnek lesz olcsóbb az ellátás. A szegényebbeknek még támogatással sem lesz megfizethető. Így tovább mélyül a szegény gazdag-ellentét. Azt a pénzt, amit a tb erre szánna, inkább a közellátásba kellene fektetni.  Nagyonnagy szükség lenne rá.

 

Horváth Ágbes menesztésének kitalálója teljesen érdektelen a választók, a nép szemszögéből. Mindegy, hogy Ön és csapata, avagy a Szabad Demokraták mondták ki, hogy Ágnesnek menni kell. Közösen vágtak bele a "reformokba", tessék közösen vállalni a felelősséget. Komolyan úgy néz ki most a volt koalíció, mint az óvoda. "Nem én mondtam, Te mondtad. Az az enyém, bi-biii". Lassan el fogom hinni, hogy tényleg óvodás szinten működik ott fenn minden. De önöjk ezt nem látják, hiszem Önök nézik a népet óvodásnak. De a nép választani fog, nemsoká. Előbb vagy utóbb, de menni kell, a Horn Gábor által kijelölt úton.

 

A Motim áramárairól csak röviden.
Pofátlanság, nagyon nagy.

 

Tisztelt Miniszterelnök Úr! Megint csak azt tudom javasolni, mondjon le és kullogjon el, oda... vagy tessék végre emberként videlkedni, kiállni az emberek elé, elmondani a második, immáron pozitív őszödi beszédét. És nekiállni dolgozni, a sok hablaty, semmittevés helyett.

Szólj hozzá!

Címkék: gyurcsány szdsz egészségügy gábor horn olvastam láttam motim

A bejegyzés trackback címe:

https://lattamolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr87418901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása