Láttam, olvastam...

Napi egy-egy hír, ahogy én látom. A hír témaja bármi lehet, politika, tudomány, közélet, bulvár.

Hozzászólások

  • Till S. Seemann: Egyre nagyobb pénzügyi bukta ez a metró...:S (2008.03.18. 13:03) Metró? Mennyiért?

Magyarország pillanatnyi időjárása



Forrás: www.idokep.hu

Mások látták, mások olvasták

Nyomás!

2008.01.29. 09:08 Láttam - olvastam

Többségi szavazással hétfőn este, 17 év után először, pénzbüntetést rótt ki a Fővárosi Közgyűlés MSZP-frakciója több mint féltucatnyi képviselőre a kötelezően elrendelt, illetve az ajánlott szavazási módoktól eltérő decemberi voksolások miatt - tudta meg az MTI a frakció tagjaitól. Két képviselőt etikailag is elmarasztalták azzal az indokolással, hogy a frakció többi tagját is saját álláspontjuk elfogadására buzdították. Az érintettek cáfolták ezt, mondván, hogy csak véleményüket mondták el a közgyűlésben.


Mit is jelent a képviselő szó?

Valamitlyen értéket, valamely személy(eke)t, vagy azok érdekeit, véleményét képviseli. Ebben az esetben a választók véleményét kell(ene) képvisleniük. Szavazni is úgy kellene, a mi véleményünknek megfelelően. A hírből nem derül ki miről is nyomták a rossz gombot. De nem is érdekes. A lényeg, hogy félrenyomtak.Vagy mégse? Attól függ honnan nézzük.Pártfgyelem szempontjából rosszul, az biztos, hiszen jön a bünti.

Nem értem a képviselőket. Miért tagok egy olyan pártban, ahol megszabják neki, hogyan kell nyomni. Ha becsületes, fogadalmához hű(választóit képviselő), akkor igenis nyomja azt, amit a választói diktálnak, ne amit a párt mond. A büntetés összege 3390, illetve 11300 Ft. Ez egy képviselőnek könnyen kigazdálkodható, nevetséges összeg.

Szokás arra hiovatkozni, hogy tévedésből félrenyomott valaki. Nem tagadom, mindenki hibázhet, én is szoktam. De 3 gomb közül, ami feliratozva is van, igen nehéz összekeverni. Mellényomni csak úgy lehet, ha nem odafigyel, akkor meg minek ül ott? Tessék szépen odafigyelni, hisz ez a munkája. Ezért választottuk oda.

Még mindig azon gondolkodom, miért éri meg ez a képviselőnek. Végzi a dolgát, képvisel, minket. ...és még meg is büntetik ezért. Csak úgy érheti meg, ha csurran-cseppen némi Ft, amiért a pártban van. Más ötletem nincs. Így már érthetőbb a helyzet.

Vagy mégsem?

Ha sokszor mellényom, akkor előbb-útóbb kizárják a frakcióból. Ez megéri? Csak akkor érné meg, ha a folyamatos mellényomásai - ami a mi érdekeinket képviseli - eljut hozzánk.Emiatt a legközelebbi választáson újra bizalmat kapnának, ha nem is eddigi színeiben, hanem függetlenként, netán épp a másik tábor színeiben. De nem hinném, hogy sok szavazás névszerinti eredménye eljutna az emberekhez. Így kicsi ez esélye, hogy az emberek tudnának arról, hogy képviselőjük hogyan szavazott..

A pártot értem, kell neki a szavazat. Kell, hogy a párt érdekei nyerjenek. Más lehetőség nincs, azaz van, de az büntivel jár. Ez engem arra emlékeztet, mikor csak dísznek ültek a képviselők a kupolás házban. Amikor 99,9% volt a kötelező szavazatok aránya. A maradék 0,1% is azért volt, mert épp valaki hiányzott. Szóval csak a PÁRT létezik, szerintük...

Szerintem nem. Nem a párt a fontos. Nekem teljesen mindegy milyen színe van, hogy hívják. Lehet akár a Színes Csokornyakkendősök Pártja (anno megnevettetet az "Itt az SZCSP..." induló), ha javítja az életminőséget, ha az emberek érdekeit képviseli, akkor rá fogok szavazni.

Tsiztelt Párt!

Ne tessék megbüntetni azt a képviselőt, aki az emberek érdekeit nézi, és nem a Pártét. Tessék példát venni róluk, képviseljék a Népet, ahogyan a választások idején ígérgetik. Könnyű nagyot, szépet mondani, de meg is valósítani nehéz, főleg akkor, ha a választások után el is felejtik, mit szajkóztak.


Szólj hozzá!

Címkék: mszp szavazás büntetés képviselő párt

A bejegyzés trackback címe:

https://lattamolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr38315816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása