Láttam, olvastam...

Napi egy-egy hír, ahogy én látom. A hír témaja bármi lehet, politika, tudomány, közélet, bulvár.

Hozzászólások

  • Till S. Seemann: Egyre nagyobb pénzügyi bukta ez a metró...:S (2008.03.18. 13:03) Metró? Mennyiért?

Magyarország pillanatnyi időjárása



Forrás: www.idokep.hu

Mások látták, mások olvasták

Koalíció. De meddig?

2008.03.27. 09:22 Láttam - olvastam

Mesterházy Attila ma reggel a TV2 Mokka c. műsorában lényegében azt mondta, hogy fordulhat elő az, hogy egy alig támogatott párt irányít egy koalíciót.

 

Én továbbgondolnám a kérdést a frakcióvezető-helyettes helyében. Ők maguk választották partnerüket. Akkor is nyilvánvaló volt az SZDSZ alacsony támogatottsága, akkor most miért sír az MSZP?

Várható volt, hogy az eü. törvény se arat nagy sikert, mégis belementek a törvény megszavazásába. Miért is kellett megszavazni? Talán mert akkor az SZDSZ kilépne, a fenyegetését beváltva? Ekkor ugye az MSZP elvesztené a többséghez szüksége3s partnert. Nem maradna meg a hatalom.

Az új helyzet is hasonló az akkorihoz. Most is a kormányzás a tét. A hatalomhoz való görcsös ragaszkodás. Hiszen az SZDSZ most is fenyeget. Bár már az MSZP is.

Ha elvetik a törvényt, bukik a koalíció, bukik az MSZP, Oda a hatalom.

Ha megszavazzák újra az SZDSZ elképzelését, akkor ugyan marad a koalíció, de meglátásom szerint csak a következő parlamenti választásokig. Szerintem ekkor nagyot bukik a baloldal. De addig még van egy kis idő a hatalomban. És ez a lényeg az MSZP-nek. Hatalom, amíg lehet, addig még sokat lehet lopni, csalni, hazudni.

 

Tisztelt Mesterházy Attila! Ön azt kérdezi, hogy lehet az, hpgy egy alig párszálékos párt irányítja a koalíciót. Én azt kérdezném, hogy lehet az, hogy egy alig 20% párt vezeti az országot? A közvéleménykutatások ugyabnis ezt mutatják. Tessék önkritikát gyakorolni mielőtt marhaságokat kérdez.

Szólj hozzá!

Címkék: mszp szdsz parlament koalíció olvastam láttam

A bejegyzés trackback címe:

https://lattamolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr97398662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása