Láttam, olvastam...

Napi egy-egy hír, ahogy én látom. A hír témaja bármi lehet, politika, tudomány, közélet, bulvár.

Hozzászólások

  • Till S. Seemann: Egyre nagyobb pénzügyi bukta ez a metró...:S (2008.03.18. 13:03) Metró? Mennyiért?

Magyarország pillanatnyi időjárása



Forrás: www.idokep.hu

Mások látták, mások olvasták

Sztár(?)dili

2008.02.04. 10:00 Láttam - olvastam

Molnár Anikó öngyilkos akart lenni!

Az egykori villalakó Havas Henrik új műsorában mondta el, hogy többször is gondolta az öngyilkosságra - olvasható a StoryOnline-on. "Reményvesztett voltam, azt gondoltam, felesleges élni, ennek nincs semmi értelme" - emlékezett vissza Havas Henriknek Anikó, akinek nem egyszer fordult meg fejében, hogy véget kéne vetnie életének. Sokszor került mélypontra, úgy érezte, mindenki csak bántani akarja.

További részleteket ma este tudhat meg Havas Henrik műsorából.

Nem olvasom a bulvársajtót, néha itt az interneten akad elém egy-egy cikk. az esetek 99%-ban el se olvasom, simán ugrom a következő hírre. De ez mellett már nem tudtam elmenni.

Az addig rendben van, hogy van(volt) valóságshow. Aki szereti nézte, nézze, van jópár ma is. A két legnagyobb(?) showból, sok arc van ma is szem előtt. Tv-ben újságban, mittudomméghol... De miért? Mert egyszer pár hétig mutogatta a seggét a világnak. Mikor a távirányítot nyomogatva elém kerül 1-2 telefonos játékban némelyikük, elkap a nevetés. Könyörögnek, hogy hívjam őket... mert jó lesz nekem, mert jól járok, vagy épp nem hioszi el, hogy nem tudom. Egyszerűen szánalmas. De hogy ez lenne a híres interjúkérdésre a válasz?: -A médiában szeretnék dolgozni.... Én mást képzelek el médiának.

Bár Molnár "erotikusvagyokazújcicimmel" Anikó nem ebbe a típusba tartozik. Ő máshogy került a szemünk elé. Sajnos. Miután meegmutatta seggét a villában, elkezdett rózsát osztogatni, mint nagy Ő. Röhej. Lehet, hogy én vagyok hibás, de szerintem nem nőies alkat volt akkortájt (szerintem most sem). Előbb-utóbb elfogytak a virágok, szerencsére.

Hirtelen vége lett a szereplésnek, mit is találjak ki? -gondolta magában. Megvan, a mindig eladható mutogatás. Nosza csináljunk nagyobb cicit. Mutassuk meg ezt is ország-világnak. Remélem csak országnak sikerült, mert égne a fejem, ha világ látná mit művel. Lett címlap, jajdejó. De nincs mindennap címlap, mégsejó...

Legyen egzotikus pasim. Az megint nem szokványos, és hurrá!!! Megint cikkeznek, interjúvolnak. De ez is lecseng hamar. Jöjkjön újabb cicinagyítás, mert kicsi.. jajde szörnyű, és mutassuk is be. De ne csak a mütétet, meg az eredményt, hanem hogy felépül. Közben lelép a pasi, kitudja miért. Összeomlik, mert nincs munkája, mert senki se szereti. Ó, de sajnálom. Ekkor jön az új cimlap a nyusziban, fenetudja hányadszorra.

Most meg kiderül, többször is akart öngyilkos lenni. Miért? Mert nem bírta a sztárságot? Mert pár nap/hét után minden akciója lecsengett?

Tisztelt Molnár "erotikusvagyokazújcicimmel" Anikó! Tessék szépen csendben elkullogni, aztán dolgozni. Akkor talán nem lesz öngyilkos gondolat. A seggmutogatás, ciciműtét, és a többi hülyeség nem egyenlő a sztársággal. A sztárságért valamit le kell tenni az asztalra. Valami nagyot, valami maradandót, valami nagyon jót. Eddig Neked nem sikerült. Nembaj...

Szólj hozzá!

Címkék: molnár öngyilkos anikó olvastam láttam sztárság valósáshow

A bejegyzés trackback címe:

https://lattamolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr36324202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása