Láttam, olvastam...

Napi egy-egy hír, ahogy én látom. A hír témaja bármi lehet, politika, tudomány, közélet, bulvár.

Hozzászólások

  • Till S. Seemann: Egyre nagyobb pénzügyi bukta ez a metró...:S (2008.03.18. 13:03) Metró? Mennyiért?

Magyarország pillanatnyi időjárása



Forrás: www.idokep.hu

Mások látták, mások olvasták

Kordonháború

2008.02.08. 09:47 Láttam - olvastam

Újra kordont húznak a Kossuth tér köré
MTI

Hétfőn az egészségbiztosításról szavaznak a Parlamentben, ezért kijebb tolják az Országhzázat körülvevő kordonokat, írja a Magyar Nemzet. A téren hétfőn tüntetni sem lehet. Ez azt jelenti, hogy a jelenleg csupán a Parlamentet és közvetlen környezetét védő rácsokat mintegy 50-100 méterrel kijjebb tolják, és így megközelíthetetlenné teszik a Kossuth-, a Rákóczi- és a Károlyi-szobor körüli zöld területet, valamint az Országház IX-es kapuja előtti nagy parkolót, egészen a villamossínekig.


Kezdődik. No, nem a film a bugyuta reklámban, hanem a ronda kordonháború.

Legyen, ne legyen? Kell, nem kell? Fenetudja.

Az egyszer biztos, hogy rettentően csúnya. Rontja a városképet. Bár városkép már amúgy sem valami szép, a sok óriásplakát, a nagy forgalom, a szemét és még ezer dolog miatt. Miért is kell a kordon? Talán mert féltik az ország Házát? Szerintem már nem is az oszág háza, hiszen nem a népet képviselik, akik befészkelték magukat oda. Már csak nevében Országház, sajnos. Lehetséges, hogy a képvisleők félnek? Ez már inkább valószínübb. Bár csak az egyik oldal fél a népharagtól. feltéve, ha nem a huligánok alkotják, a tüntetők kemény magját. Az teljesen elitélendő, nem szabad megismétlődni a TV székházasdinak. Az Országház többre hivatott, mégha manapság nem dicsekedhet érdemi belsővel. Tüntetni szabad, kell is, szépen, nyugodtan, ahogy megengedi a törvény. Törni-zúzni nem kellene. A képviselők meg csak féljenek, miért akarnak máshogy nyomni, mint választóik akarata. az ok önmagukban keresendő. Nem hinném, hogy annyi egészségbiztosítási szakember lenne bármelyik frakcióban. A népre kellene hallgatni, nem a pártfegyelemre. A pártfegyelem amúgy is marha nagy hülyeség. egy képviselő igenis minket kell képviseljen.

Na de vissza a kordonhoz. Megint nem lehet megnézni a szobrokat. Mit gondolnak már megint rólunk a túristák? Vajh, melyik országgal hasonlítanak majd össze. Végülis lesz benne némi igazság, sajnos egyre lejjebb süllyedünk. Mindenféle szempontból. Na megint elkanayrodtam a kordontól. Úgy látszik nagyon nem szeretem. Nem is kell megszeretnem, csak elválaszt, korlátozza szabad mozgásomat. Mi van akkor, ha egy osztálykiránduláson a tanárnéni épp a Parlamnetet szerette volna megmutatni kisdiákjainak, akik lehet, hogy először látja budapestet,és mit lát? Rácsokat, ami talán épp olyan magas, mint Ő. Mit fog gondolni a fővárosról, a Parlamentről? Nem sok jót.

Mellesleg most rendeltek új kordonokat. Talán többsoros lesz megint. Nagyszerű... Lassan körbeérné az összes kormányzati épületet. Emlékszem arra, mikor az egyik kormánypárti képviselő heccelte a tömeget, azzal hogy: "Nem hallom". Na itt simán megnyitottam bolna csak 5 percre a kordont. Pofátlanság az ilyen. Kordon mögül, rendőrsorfal mögül nagy a szája, de mikor a néppel kellene szembenéznia, akkor csak sunyit, mellébeszél, menekül. És az iylen ül ott, mindek képviselni. Ilyen emberekre nincs szükséég. Emiatt nem kell kordon. Felesleges.


Tisztelt Képviselők! Vállalják kötelezettségüket, és nyomjanak a nép nevében. És akkor nem kell félni, nem fog fájni. (Hol is halottam ezt?)


Szólj hozzá!

Címkék: szavazás parlament kossuth tér képviselő egészségbiztosítás országház olvastam láttam

A bejegyzés trackback címe:

https://lattamolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr5330549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása