Láttam, olvastam...

Napi egy-egy hír, ahogy én látom. A hír témaja bármi lehet, politika, tudomány, közélet, bulvár.

Hozzászólások

  • Till S. Seemann: Egyre nagyobb pénzügyi bukta ez a metró...:S (2008.03.18. 13:03) Metró? Mennyiért?

Magyarország pillanatnyi időjárása



Forrás: www.idokep.hu

Mások látták, mások olvasták

Elhivatottságért per?

2008.02.06. 11:25 Láttam - olvastam

A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Egészségbiztosítási Pénztár (MEP) 327 ezer forint megfizetésére kötelezte azt a kunhegyesi fogorvost, aki tavaly februári bevezetése óta nem szedi be a betegektől a vizitdíjat, az ügy várhatóan a bíróság elé kerül - közölte a MEP igazgatója hétfőn az MTI-vel. A bevétel, amit gyógyító tevékenységére fordíthatna, természetesen hiányzik, de ezt többletmunkával pótolja. Jelezte: a fizetési meghagyás ellen ellenkérelemmel fog élni, így várhatóan per lesz belőle.

Minden tiszteletem a doktor úré, még akkor is, ha nem szeretem a fogorvosokat (ki szereti?) Vállalja még a bírósági pert is, értünk, betegekért. szakmai elhivatottságáért.

De miért is perelik be Őt?

Eddig úgy tudtam, hogy a vizitdíj az orvosoknál, intézményeknél marad. Tehát NEM folyik be az egészségügyi kassza hatalmas bendőjébe. Ahonnan ki tudja, hova kerülne. Mellesleg nem is költségvetési tétel, így végülis kára nem származik az állambácsinak, miniszterasszonyak. Csakis a doktor úr kára ez, hisz kevesebb a bevétele. A fogorvosnál eddig is fizetni kellett, nemdebár? Végképp nemértem. Szerintem itt a vizitdíj nem csökkenti a forgalmat, mert meglátásom szerint fogorvoshoz nem jár csak úgy a kedves beteg, háziorvosnál még-még elhiszem, de fogorvosnál nem. Többletmunkát vállal, ez még a szabadidejéből is elvesz. Saját magával szúr ki. Mit kívánjunk még a doktor úrnak? Még zárjuk börtönbe is, ha nem fizeti ki a bírságot? Vegyük el az engedélyét? Pont egy olyan embertől, mint Ő. Nevetséges... Inkább példát kellene venni róla.

Egyre lejjebb és lejjebb kerülünk, ki tudja hol lesz ennek vége. Talán ha több ilyen elhivatott orvos lenne, akik ki IS mernének állni igazukért, véleményükért, javulna a helyzet. Mert igenis vannak ilyen orvosok, csak félnek. Talán elindulna felfelé az egészségügy. Ha hozzáértők hoznák a döntéseket, a kórházi ágyak mellől, a műtőből, az éjszakás nővérműszakból. Nem elég a diploma, benne kell lenni a dolgok közepében, hogy átlássuk az egészségügy helyzetét, belűlről, nem az iróasztal mögül.

Tisztelt MEP! Aki az emberek életét könnyíti meg, (többletmunkával is akár) emellett nem okoz kárt az államnak, sőt!, csak önmagának, miért kell megbüntetni, perrel fenyegetni? Tudom, tudom... Mert törvény van rá. de kérem, a törvény akkor egy rossz törvény. Kérem gondolkodjanak el ezen.

Tisztelt Doktor Úr! Tisztelem, becsülöm emberiességét, elhivatottságát. vállalva a következményeit. Meglátásom Önt inkább becsület, tisztelt illetné meg ezért, nem pedig büntetés. Egy fecske nem csinál nyarat, mondja a közmondás, de én nagyon remélem, hogy mégis erős lesz ez a fecske! Továnni kitartást kívánok!

Szólj hozzá!

Címkék: per büntetés vizitdíj fogorvos egészségbiztosítás olvastam láttam

A bejegyzés trackback címe:

https://lattamolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr47327604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása