Láttam, olvastam...

Napi egy-egy hír, ahogy én látom. A hír témaja bármi lehet, politika, tudomány, közélet, bulvár.

Hozzászólások

  • Till S. Seemann: Egyre nagyobb pénzügyi bukta ez a metró...:S (2008.03.18. 13:03) Metró? Mennyiért?

Magyarország pillanatnyi időjárása



Forrás: www.idokep.hu

Mások látták, mások olvasták

Az igazmondás bajnoka

2008.03.31. 12:22 Láttam - olvastam

Gyurcsány Ferenc menesztette Horváth Ágnest

 

Rövidke hír, rövidke poszt. Sokan írtak már róla, így én sem cifrázom.

Igazából nem is a miniszter elküldéséről írnék, de ez volt a lökés hozzá.

Annak idején amikor a választási viták zajlottak, Gyurcsány Ferenc azt állította: Nem lesz vizitdíj, nem lesz tandíj. Aztán lett, hazudott...

Aztán jött Őszöd, mindenki ismeri szinte szóról-szóra. Beismerte, hogy hazudott

A népszavazás után, az ellenzék egyik frakcióvezetőjének szavaira- miszerint lesz kormányátalakítás- azt válaszolta, hogy nem lesz. Fel is volt háborodva. ..és mi lett? Hát leváltott. De nemcsak Ágnes asszonyt. Hanem saját becsületét. Végleg.

 

Tisztelt Miniszterelnök Úr. Az Ön szavahihetősége ezután végleg elveszett. Aki ennyit hazudik, az nem lehet becsületes ember. Ilyen ember ne irányítsa az országot. Ezután ne akarjon nekem semmit megmagyarázni, nem fog menni. Hitelét vesztette, örökre. Nem alacsonyodom le Horn Gábor szintjére, így nem is küldöm el sehova. Csak azt várom, hogy gyakoroljon önkritikát és önként mondjon le.

Szólj hozzá!

Címkék: gyurcsány hazugság horváth ágnes olvastam láttam

A bejegyzés trackback címe:

https://lattamolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr32404434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása