Láttam, olvastam...

Napi egy-egy hír, ahogy én látom. A hír témaja bármi lehet, politika, tudomány, közélet, bulvár.

Hozzászólások

  • Till S. Seemann: Egyre nagyobb pénzügyi bukta ez a metró...:S (2008.03.18. 13:03) Metró? Mennyiért?

Magyarország pillanatnyi időjárása



Forrás: www.idokep.hu

Mások látták, mások olvasták

Az igazmondás bajnoka II.

2008.04.04. 13:47 Láttam - olvastam

Gyurcsány Ferenc sajtótájékoztatón azt mondta : A költségvetés kiadási oldalát radikálisan csökkenteni kellene.

 

Ez igen! Nem semmi! Ki gondolta volna? Ki gondolta volna, hogy akkor lesz jó, ha a kiadás csökken? Ezt még a kisiskolások is tudják, ha kevesebbet adnak ki, több marad.

És mindez elhangzott egy sajtótájékoztatón. Ehhez pofa kell. Jó nagy.

Igaza van a a Miniszterelnöknek. De megint önkritikát kellene gyakorolnia. Meglátásom szerint pont odafenn, ahol Ő is lakozik, ott kellene először megvizsgálni a kiadások lefaragását.

Az egész nép által felháborítónak tartott képviselői költségtérítést kellene normális keretek közé vinni. Nem azt mondom, hogy nincs szükség költségtérítésre, hanem azt hogy ebben a formában nagyon irritáló.

A rengeteg tanulmányt miért nem tudják a minisztériumok dolgozói elkészíteni? Akkor Ők miért dolgoznak ott, ha nem értenek hozzá? Az a sok millió Ft. - vagy több milliárd - nem oldaná meg az ország helyzetét, de sokat segítene rajta. Konkrétan nem az ország ügye, de ugyanez a helyzet a BKV és Budapest közt.

Meg kell említeni még a miniszterek, államtitkárok végkielégítsét. Ha valaki megbukik, valószínű azért, mert nem végezte jól amunkáját. Konkrétan ki van rúgva. Akkor mi a fenének jár végkielégítés? A pofátlanság netovábbja.

Napestig lehetne sorolni a pénz elfolyását. Ha mindez összeget az országra fordítanák ténylegesen is, már javulna az emberek bizalma a politikusokkal szemben.

A másik dolog ami javíthatna a büdszé helyzetén, az a járulékcsökkentés.Rövid távon hiány lesz, ez természetes. De hosszú távon kifizetődő. Ha én kevesebb járulékot fizetek, akkor több marad. Emiatt többet költök. több Áfa folyik be. Több vállakozást tudok eltartani a vásálásaim miatt. A vállalkozók több profitra tesznek szert, több bért fizetnek, ami újra több vásárlóerőt jelent. a kör pedig kezdődik előről.

Tudom egyszerű gondolat, de szerintem logikus. Persze nem megy egyik napról a másikra, de ezt nem is lehet elvárni egy vánszorgó, szenvedő gazdaságtól.

röviden a korrupció megszüntetésében és a járulékcsökkenésben látom a jövőt.

 

Tisztelt Miniszterelnök Úr! Az Ön mondatának igazához nem fér kétség, de szánalmasnak érzem az ÖŰn szájából. Egy minsizterelnöknek ennél többet kellene mondania. 6 év alatt nem sikerült mást csinálni, csak magyarázni. Tettek kellenek Miniszterlenök Úr! Tettekre van szükség. Had idézzel Öntől: " Gyerünk, tegyük a dolgunkat". Én is ezt mondom, tegye a dolgát, ne magyrázzon, inkább dolgozzon!

Szólj hozzá!

Címkék: gyurcsány hazugság nyilatkozat olvastam láttam

A bejegyzés trackback címe:

https://lattamolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr74411054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása