Láttam, olvastam...

Napi egy-egy hír, ahogy én látom. A hír témaja bármi lehet, politika, tudomány, közélet, bulvár.

Hozzászólások

  • Till S. Seemann: Egyre nagyobb pénzügyi bukta ez a metró...:S (2008.03.18. 13:03) Metró? Mennyiért?

Magyarország pillanatnyi időjárása



Forrás: www.idokep.hu

Mások látták, mások olvasták

Jár vagy nem jár?

2008.01.28. 08:32 Láttam - olvastam



Két és fél órát késett vasárnap este a Budapestről Szombathelyre, illetve Sopronba közlekedő Halászbástya-Lővér intercity. Az IC-pótjegyek árát, 520 forintot, a MÁV visszatéríti az utasoknak - közölte Kavalecz Imre, a MÁV sajtóügyeletese az MTI-vel vasárnap este. A sajtóügyeletes elmondta, hogy az esti órákban is sok helyen gondot okozott még a viharos erejű szél, amely fákat döntött a vasúti pályákra, megrongálta a felsővezetékeket, zárlatokat okozott. Vasárnap este fél hat, hat óra óta a legtöbbet - átlagosan 30-50 percet - a Budapest-Komárom-Győr vasútvonalon közlekedő vonatok késnek, mivel ezen a szakaszon két helyen is akadályozza a közlekedést az időjárás. (forrás: MTI)

Abban még semmi különös nincs, hogy késnek a vonatok. Megszoktuk...sajnos ez is hozzátartozik a MÁV-hoz. Ami fura a hírben, hogy visszafizetik az IC-pótjegy árát. Először csak átsiklottam rajta, aztán jött a villámcsapás.

Micsoda??? Visszafizetik? Na de miért?

Ezt így nem szokás. Nem is a MÁV tehet róla, hiszen csak a szél fújt. Bezzeg amikor a MÁV miatt késik az IC, azt bezzeg nem térítik vissza. Nem is kellene semmi feltétel, késett? akkor igenis jár a visszafizetés. Engem, mint utast nem érdekel mi történt, azért fizettem, hogy hamarabb elérjem célom. Ha a MÁV úgy gondolja, hogy nagy veszteség érné, mert vissza kellett adnia a pótjegyek árát, akkor tessék behajtani a kár okozójától. Persze amikor Pista bácsi nem tudja átdobni a súlykörtét, mert annyira rossz állapotban van a váltó, az nem Pista bácsi hibája.

Hogy lehet az, hogy nálunk extrémebb időjárású országokban rendben működik a vasút? Lehet, hogy rossz szót használtam, az extrém a mi időjárásunk. 5 centi hó -2°C-kal párosítva. Ez aztán extrém. Nagyon. Szerintem megoldás lehetne egy próbaper is. Nincs az a bíróság ami extrémnek fogadná el a kis havat kis mínusszal.

Az igaz, hogy a vasárnapi szél tényleg nem volt mindennapos, de a többéves, netán többtízéves szigetelők, tartók már kis széltől is könnyen megadják magukat.

Tisztelt MÁV! Tessék mostantól minden esetben visszafizetni a pótjegyárat, ha késik az IC. Mert az nem járja, hogy egyszer igen, máskor nem. A MÁV értünk, utasokért van, és nem mi - utasok - a MÁV-ért.

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás máv ic szél

A bejegyzés trackback címe:

https://lattamolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr85314394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása